Webdesign funkční, přehledný a příjemný web je základ úspěchu

Stává se Vám, že někam kliknete a dostanete se na úplně jinou stránku, než byste čekali? Znáte pocit frustrace, když se marně snažíte na webu dohledat to podstatné co Vás zajímá, ale ono to nikde není? A víte, že toto jsou důvody, proč lidé opouštějí znechuceně web a už se nikdy nevrátí?

Webdesign je náročný obor, ve kterém je nutné správně skloubit dohromady znalosti z dalších profesí. Na předním místě je vždy funkčnost, přehlednost a uživatelský komfort.

Matouš HORÁČEK, vedoucí střediska, specialista na webdesign a internetový marketing

Webdesign funkční, přehledný a příjemný web je základ úspěchu

Kvalitní design zvyšuje prodeje

První dojem uživatele je klíčový. Jen přehledná a čistá grafika, která vede uživatele po důležitých informacích je dobrá. Podle toho, zda dokážete zaujmout na první pohled, se uživatel rozhoduje, zda bude Vašemu webu věnovat více pozornosti, nebo rovnou odejde.

Pakliže Váš web vykazuje vysokou míru okamžitého opouštění je na vině pravděpodobně špatný design.

Prostředí Vašeho webu, nejen grafický vzhled, formuje uživatelův dojem a prožitek. Kladná uivatelská zkušenost Vám dokáže výrazně zvýšit prodeje.

Webdesign není grafika

Lidé často milně usuzují, že dobrý web jim udělá dobrý grafik. Problematika je bohužel mnohem složitější a dobrý web není jen otázkou kvalitního grafika. K návrhu webu totiž neodmyslitelně patří také informační architektura, marketing, znalosti technických oborů nebo třeba psychologie.

Pokud chcete mít web, který budou Vaši uživatelé umět používat, musíte web postavit podle nich, nikoliv podle sebe nebo estetického cítění grafika.

Funkční web

Váš web je funkční pouze pokud jej navštěvují uživatelé z Vaší cílové skupiny a tyto návštěvníky dokáže přimět ke konverzi (obvykle třeba provedení nákupu v e-shopu). Důležité je, aby se Vám Vaši zákazníci nejen vraceli, ale aby také dovedli své známé, kterým web doporučí.

Co splňuje kvalitní web

  1. je snadno nalezitelný cílovou skupinou
  2. funguje bezchybně a rychla se načítat
  3. je přístupný na co nejširším množství zařízení
  4. je jednoduchý na používání
  5. ovládání je intuitivní
  6. je důvěryhodný
  7. je přesvědčivý
  8. emoční náboj webu přiměje návštěvníky k opakované návštěvě
  9. používání webu musí vyvolávat příjemný pocit
  10. je smysluplný v kontextu s návštěvníkovi cíli

Kolik to stojí

Webdesignér dohlíží na každý web, který pouštíme do světa. Využívá k tomu své expertní znalosti získané oborovým vzděláváním a vlastními zkušenostmi.

Cena u náročnějších projektů je individuální a je třeba ji řešit vždy vůči konkrétnímu projektu. Webdesignér navíc ke své práci může potřebovat uživatelský průzkum, jehož cena je závislá na velikosti vzorku a zaměření průzkumu.

Aktuální hodinovou sazbu naleznete v našem ceníku.

nahoru pošli odkaz známému
© 2013 KETNET s.r.o.