Prokliková reklama - PPC zvyšte návštěvnost Vašeho webu během pár hodin

Optimalizace pro vyhledávače je časově velmi náročná a přináší výsledky až za delší časové období. Výhodou je, že kvalitní pozice ve vyhledávačích Vám také dlouho vydrží. Co ale když potřebujete prosadit svoje produkty rychle? Nebo když je konkurence v optimalizaci těžko porazitelná?

Řešením je prokliková PPC reklama, kdy reklamnímu systému řeknete, co potřebujete inzerovat a kdy to má zobrazovat.

Matouš HORÁČEK, vedoucí střediska, specialista na webdesign a internetový marketing

Prokliková reklama - PPC zvyšte návštěvnost Vašeho webu během pár hodin

Mějte své výdaje za reklamu pod kontrolou

Možná to z výše uvedeného textu zní jako ideální řešení Vašich problémů a do jisté míry to může být pravda. Zobrazování reklamy je však závislé na tom, kolik jste ochotní do reklamy dát peněz.

Prokliková reklama totiž funguje na základě vnitřní aukce reklamního systému, který porovná pro daná klíčová slova nabídky všech inzerentů a zobrazí je podle toho, který je ochotný nejvíce zaplatit. A platí se za jeden proklik.

Tento postup je spravedlivý, ale může znamenat, že některé prokliky Vás přijdou až na desítky korun, což už je docela dost peněz. Proto je důležité reklamní kampaň správně nastavit.

Nastavení reklamní kampaně

A tím se dostáváme k naší práci, kterou pro Vás můžeme udělat.

Na základě analýzy databáze vyhledávaných klíčových slov Vám nastavíme Vaše reklamní kampaně tak, abychom maximalizovali pravděpodobnost, že se z návštěvníka stane zákazník. Důležitá přitom je volba vetšího množství velmi konkrétních dotazů naproti zaměření se na několik málo pojmů s příliš širokým významem.

Úskalí PPC reklamy

Ač je prokliková reklama poměrně snadno nasaditelná a přináší rychle výsledky, nelze na ni pohlížet jako na všespasitelnou.

  1. Velká konkurence přináší vysoké ceny za proklik
  2. Při nevhodné volbě klíčových slov dojde k nárůstu návštěvnosti bez navýšení získů
  3. Je třeba průběžně sledovat jaké výsledky reklama má a upravovat její parametry
  4. Pokud je stránka, kam se návštěvník z prokliku dostane, nesrozumitelná, web rychle opustí aniž by něco koupil

Kolik to stojí

Školení na proklikovou reklamu

Pokud chcete šetřit svoje finance a není Vám líto Vašeho času, případně pokud máte ve firmě zaměstnance, který se tomu bude věnovat, doporučujeme Vám využít našich soukromých školení a konzultací. Jedna dvouhodinová lekce vyjde zhruba na 1000 korun. Podle technické zdatnosti klienta je běžně třeba dvou až tří lekcí.

Správa proklikových kampaní

Druhou možností je svěřit správu proklikových kampaní do našich rukou. Nejvhodnějším způsobem je zvolit si, kolik jste ochotní měsíčně investovat do prokliků a kolik do jejich správy.

Počítejte s částkou zhruba 3000 korun jako nejnižší hranicí pro zaplacení správy a kreditu na reklamní kampaně.

nahorupošli odkaz známému
© 2013 KETNET s.r.o.